ساعت

ساعت مچی و تاثیر شگرف آن بر شخصیت افراد

 ساعت مچی و تاثیر شگرف آن بر شخصیت افراد

آیا فکر می کنید ساعت های مچی فقط برای نشان دادن زمان استفاده می شوند؟ ساعت های مچی واقعاً راه طولانی را طی کرده اند تا امروزه با وجود موبایل و تبلت ماهیت شان را به عنوان یک اکسسوری موثر در تیپ و استایل مطرح حفظ کنند ؛ در حالی که کمتر برای نشان دادن زمان از آنها استفاده می گردد. انتخاب ساعت مچی مناسب و باکیفیت دغدغه بسیاری از آقایان خوش پوش است. در این مقاله قصد داریم بهترین ساعت های مردانه اورجینال را معرفی کنیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

ساعت مچی اورجینال یا کپی ؛ مسئله این است!

ساعت مچی از نظر جنس و کیفیت به انواع مختلفی تقسیم می شود. ساعت های برند یا مارک با بالاترین کیفیت و متریال صرفا جهت مد و استایل طراحی می شوند و اغلب قیمت بالایی دارند، این در حالیست که بسیاری از ساعت های موجود در بازار کپی بوده و با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شوند. بهترین ساعت های مردانه اورجینال می توانند برای سالها روی دست شما ماندگار شوند. اما عمر ساعت های کپی مانند یک هندوانه در بسته مشخص نیستند.

تفاوت ساعت مچی اورجینال با کپی

معمولا بهترین ساعت های مردانه اورجینال دارای مارک تجاری هستند که توسط برندهای شناخته شده ای در صنعت ساعت تولید می شوند. در مقابل آن، ساعت های کپی به طور کلی ساعت های بدون مارک هستند. این مقاله عمدتاً به ساعت های اورجینال مردانه و نحوه تأثیر آنها بر شخصیت پوشنده می پردازد.

اصلی یا کپی

بهترین ساعت های مردانه اورجینال جهان

امروزه چندین مارک معروف ساعت مچی در بازار موجود است. Cartier, Rolex, Omega, Bvlgari, Jean Dunand, Franck Muller, Movado, Swatch, Wenger, Girard-Perregaux, Jaeger Le Coultre, Swiss Army, Tissot, Piaget, Zenith, Tag Heuer, Patek Philippe, Audemars Piguet, Breguet and Beluga از منحصر به فردترین مارک های مطرح در سراسر جهان هستند.

نظرسنجی از ثروتمندترین و مهمترین افراد جهان نشانگر استفاده حداکثری از ساعت های پاتک فیلیپ است. ساعت‌ پاتک فیلیپ یکی از پرطرفدارترین، مشهورترین و بهترین ساعت های مردانه اورجینال در دنیا است؛ در حالی که استفاده از ساعت های Rolex, Omega و Audemars Piguet نیز در میان تعداد قابل توجهی از افراد برجسته مورد توجه قرار گرفته است.

ساعت مچی امگا ؛ محبوب سلبریتی ها

برخی از این ساعت های مچی پر از سنگ هستند و توسط شخصیت های مشهوری رواج یافته اند. به عنوان مثال ، ساعت های مچی امگا توسط بازیگران محبوب هالیوود و بالیوود مانند سیندی کرافورد ، نیکول کیدمن ، مایکل شوماخر و آمیتا باچان مدل شده و این ساعت را به عنوان یکی از بهترین ساعت های مردانه اورجینال مطرح کرده است.

انواع مدل ساعت های مچی مد

اعتقاد بر این است که صنعت ساعت سوئیسی پیشگام مفهوم ساعت های مد بوده است، زمانی که Swatch در سال ۱۹۸۰ تغییر ساعت ارزان تری را در ساعت مچی خود ارائه داد. امروزه، در بین برندهای ساعت های مد، Gucci, Burberry, Guess, Fossil, DKNY, Calvin Klein, Chanel, B. Fendi, Technomarine, Milleret and Dior  کاملاً شناخته شده اند و جزو بهترین ساعت های مردانه اورجینال در جهان مطرح هستند.

تاثیر ساعت مچی اورجینال در نگاه دیگران

حال، ممکن است بپرسید که با وجود موبایل و تبلت، دست کردن یک ساعت مچی چه هدفی را می تواند دنبال کند؟ پاسخ مشخص است. موج جلب توجهی را که بهترین ساعت های مردانه اورجینال مانند گوچی یا رولکس در محل کار یا حلقه دوستان ایجاد می کند را تصور کنید. تغییری که یک ساعت اورجینال و برند در شخصیت شما ایجاد می کند ، ارزش هزینه کردن را دارد. افزایش اعتماد به نفس را هم به تاثیرات یک ساعت مچی برند اضافه کنید.

معمولاً چنین ساعت هایی طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آب ، مقاومت در برابر ضربه و مکانیسم های دقیق را ارائه می دهند. از آنجا که بهترین ساعت های مردانه اورجینال توسط مارک های معتبر تولید می شوند، کیفیت شان بسیار عالی است. برخلاف ساعت مچی فیک، با یک ساعت مچی اورجینال می توانید اطمینان حاصل کنید که کاملاً روان کار کرده و ظرف یک یا دو ماه از خرید خراب نمی شود. حتی اگر در ساعت مچی مارک مشکلی هم پیش بیاید، معمولاً برای مدت زمان مشخصی تحت پوشش ضمانت قرار دارد.

ساعت مچی ؛ رتبه اول اکسسوری ها

جای تعجب نیست که کیف دستی جایگاه شماره ۱ خود را به عنوان اکسسوری به ساعت های مارک داده است. بنابراین خرید ساعت مچی از بین بهترین ساعت های مردانه اورجینال ، یک خرید ایده آل برای خودتان و یا هدیه به عزیزانتان محسوب می شود. برای انتخاب و سفارش انواع ساعت مچی اورجینال و باکیفیت می توانید از « فروشگاه زوپینی » به نشانی www.zoppiniiran.com بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + 2 =